Konyhám

2010. november 16., kedd

Nyárias ősz....(esetleg tavasz....)

Ma csodás kertészkedési idő volt. Dél körül a napsütésben, Mucó macskám segitségével felszedtem a Kanna (Canna indica) egzotikus növényem hagymáit. Azért tudom ennyire pontosan, mert tegnap kaptam egy igen terjedelmes növénytanácsadó könyvet egy barátnőmtől, és ebben kitanulmányoztam latin nevét a dekorativ piros vrágú növénynek. Levágtam az elszáradt rózsákat és még néhány fotót készitettem. Csodálkozva tapasztaltam, hogy az aranyvessző (amit aranyesőnek is szoktak nevezni) imitt-amott virágzik!! Tavaszodik?? Olyan jó idő volt, hogy a verandán ebédeltünk.


segítségem a kertben



18 fok van!!


krizantém és bogarak


pálma, krizantém,láda virághagyma,levelek...


tavasz az őszben - aranyvessző nyilik a kertemben



















    

2 megjegyzés:

Margó írta...

Csodásak ezek a tavaszi képek,télen!:o)
Kedvencem, az első kép! Macsek az eper ágyásban!:o)

Juhizs írta...

Sziaaa :-)
Igen, nálunk is kertész macska és kutyik vannak.
Utóbbiak remekek ásásban... sajnos, nem ott, ahol kell.
:-)