Konyhám

2011. január 30., vasárnap

Rendrakás folytatása - hobbyszoba

Már varrogatok a szép rendben levő szobámban, de még vannak terveim. A sok újságomat, jegyzeteimet egyforma dossziékba tettem, ám felirat nélkül nem mindig tudtam biztonsággal a megfelelőhöz nyúlni. Innen letöltöttem és kinyomtattam igen helyes címkéket, (megjegyzem, kérésemre lett ez a méret, köszönöm!),
aztán már csak feliratozni és ragasztani kellett!




Ugyanitt   lehet böngészni külföldi álom hobbyszobák képei között. Az én hobbyszobám már majdnem olyan, ahogy elképzeltem, persze mindig lehet még fokozni a praktikusságát. Nekem megfelelő, hiszen itt vannak a kedvenc könyveim, emlékeim, gyűjteményeim, itt tudok varrni (ha nagy a rumli, be lehet zárni az ajtaját) és ami igen fontos: van itt egy ágy is, így barátnőim alkalomadtán itt alhatnak!











4 megjegyzés:

Julcsi írta...

De jó! Ilyen szép rendben az ember szárnyal:)

Annamari írta...

Gratula a szobádhoz!
Annamari

BORI írta...

Köszönöm, hogy tetszik!Most olyan rend van, hogy varrni se merek! :)

Monika írta...

De klassz!!!!Épp most tervezem én is,hogy teszek egy ágyat is a hobbiszobámba,bár egyenlőre helyet kell csinálni neki.:)
Ügyi vagy!