Konyhám

2011. június 1., szerda

NAGYON ÖRÜLÖK....

.....minden alkalommal, amikor a HÍRFOLTOK-at, a Magyar Foltvarró Céh újabban kéthavonta megjelenő újságát a kezembe veszem.Mindig izgalmas beleolvasni, hiszen az egész országban varrogató csoportokról szerezhetek híreket, tájékozódhatok arról, milyen kiállítások, közös varrások lesznek kis hazánkban, sőt azon túl is.Most két kedves meglepetést is kaptam az újságtól.Rögtön az első azaz belső oldalon képes összeállítást lehet látni a budapesti Budafolt Foltvarró Csoportról,- aminek én is tagja vagyok - Tavaszi Kiállítás címmel.Akinek jár ez az újság, biztosan látta, aki nem CÉH tag, annak örömmel mutatom be ezt azt oldalt.Kis csoportunk többször átalakult, jöttek-mentek a tagok,voltunk nagyon, nagyon kezdők, többen igen szépeket alkotnak.Harmadik csoportvezetőnk vezetése alatt hetente találkozik az a 16 lelkes asszony, akik minden szabad idejükben a foltvarrásról gondolkodik, a foltvarrással foglalkozik.



Tovább lapozva az újságot, újabb meglepetés ért. Kedves ifjú csoporttársam Julcsi mosolygott rám szerényen.Új sorozatot indít az újság szerkesztősége Folt-Blogolók címmel, ahol bemutatják azokat a lelkes foltvarrókat, akik blogot írnak.Elsőként éppen a csoportunkból Julcsi ....és egyéb varrásfajták című blogja került ismertetésre.Sok sikert Julcsi!Olvassátok szeretettel írásait.

3 megjegyzés:

Julcsi írta...

Nahát! Korán reggel van és máris elérzékenyülök:)
Köszönöm!

Kriza írta...

:-)))

Margó írta...

Én is örömmel olvastam,hogy kétszeresen is érintettek vagyunk!:)