Konyhám

2012. március 30., péntek

RÉGEN ÍRTAM.....

....ide a blogba. Sok mindent csináltam, tettem vettem, de olyan érdemleges nem történt velem.Utolsó bejegyzésem óta az első szép idő március 15.-én volt....igazán kellemesen telt a Balaton körüli kirándulásunk...



Ünnepi árajánlat...


Szokásos csütörtöki foltvarró klubban nagy nyüzsgés közepette csoportvezetőnk nárcisz varrási bemutatót tartott....


Az elmúlt pár nap korai nyári meleget és késői megfázást nyújtott
családom és magam számára....de sikeresen kikecmeregtünk belőle.
Ennek örömére kis kirándulást tettünk a Kopaszi-gátra, ami igazán kellemes kikapcsolódást tud nyújtani a városi embernek, aki egy kis  természetre, vízre vágyik.


Némi újdonság a muffin terén.....sajtos-zöldfűszerest sütöttem ma.....


Fújnak a böjti szelek, nyílnak a virágok a kertben, túl vagyok a tavaszi nagytakarításon, díszítem húsvétra a lakást.....


Ezzel vége is a hónapnak.....Holnap foltvarró találkozó Tatabányán!



Nincsenek megjegyzések: