Konyhám

2013. március 20., szerda

KELT TÉSZTÁK


Foltvarrásról szerettem volna a kezdetekkor írni, aztán rájöttem, a kertem, a macskám, a horgolásom is bekerült ide. Igen, lassan a mindennapjaimat osztom meg azokkal, akik itt járnak és olvasnak.

Időről időre kedvem van kelt tésztát sütni. Szeretem a hozzá való készülődést, a liszt szitálását a csendes motoszkálást a konyhámban. Bár a kenyérsütő gépemet biztatom dagasztásra, azért a pizzánál, kalácsnál kiveszem a jó kis megkelt tésztát, átgyúrom majd formázom. Mostanában kísérletezem a tönköly és graham liszttel. Nem csak kenyérbe, de kalácsba és pizzába is teszem. Az elmúlt havas hétvége itthon marasztalt bennünket, így kiélhettem sütési kedvemet. 
Ez itt ír szódás bucik:


Vendégeknek készült a pizza:


Következett a foszlós kalács:


Ma  lekváros bukta készült:





6 megjegyzés:

Luca írta...

Jó kis repertoár! Nagyon tetszik a pizza felszeletelése.....
Bármelyikből jöhetne egy kicsi

Marika írta...

Nagyon jó kis összeállítás!! A kelt tészta mostanság a gyenge pontom ! :) Mind nagyon finom lehet !!

zsigvica.blogspot.hu írta...

Nagyon kínálják magukat, szeretem én is átgyúrni, szinte él az ember keze alatt. Sajnos a kisfiam gm tésztáival ezt nem igen lehet megtenni, mert galuskatészta állagúak. Na, de majd most, éppen tegnap rendeltem új fajta liszteket amiből formázható tészta készíthető. Majd mutatom!

BORI írta...

Köszönöm, hogy benéztetek! Zsugvica, majd írd meg, hogy sikerült az új lisztből a kelt tésztád!

Márti írta...

Egyik gusztább mint a másik! Igen a pizza különleges szeletelése nekem is feltűnt :)

BORI írta...

Mártikám - Te nagyon profi vagy a sütés-főzésben, ez csak amolyan "megmutatom én hogy csinálom" volt....Köszi a dícséretet!