Konyhám

2014. szeptember 26., péntek

NYÁRI HORGOLÁS

Ezen a nyáron úgy adódott, hogy szégyen ide, szégyen oda, de nem varrtam.
Kicsit hanyagoltam a patchwork varrást. Történt ugyanis, hogy Nagynéném és
anyai barátnőm korukra való tekintettel már nem látnak jól és kedvük sincs a
színes motringok feldolgozására......nekem adták kincseiket. Fonalakat, kötő és horgolótűket, régi újságokat és kézimunkakosarat. Ők ketten évtizedeken keresztül szorgalmasan forgatták a tűket, szebbnél szebb dolgokat készítettek.
Nézegettem, mire is lenne jó, a sokféle színű és mennyiségű fonal. Végül a saját
könyveimet is nézegetve, úgy döntöttem, takarót horgolok. Valahányszor a Balatonra utaztunk, jövet-menet az autóban horgoltam. Lassan csak elkészültem vele, a napokban már a teraszon végeztem az utolsó sorokat. Közben kitaláltam, hogy egy vállkendő is kellene az utazásra - el is készült, de a nagyon esős és hideg időre tekintettel melegebb ruhadarabok után néztem.
Ma kimostam, napon megszárítottam műveimet és most boldog vagyok, hogy
kedves Tantikáim fonalai új életre keltek.



5 megjegyzés:

Luca írta...

Szépeket horgoltál. Ráadásul nagyon praktikusak is. Az embernek időnként kell egy kis kikapcsolódás a varrásból :)

Ábrahámné Éva írta...

Csodás dolgokat horgoltál!!!!!!!Ez is azt mutatja nem kell midig varrni!

Annamari írta...

...még a végén én is kedvet kapok a horgoláshoz!Nagyon szépek lettek!

beszand írta...

Nagyon jók lettek! Most csináltál lelkiismeret-furdalást nekem, mert van egy félkész horgolmányom. :)

BORI írta...

Köszönöm a kedves sorokat! :)
Én csak bíztatni tudlak Benneteket egy kis horgolásra.....tudjátok, a változatosság gyönyörködtet....kis varrás, kis horgolás. :)