Konyhám

2015. október 10., szombat

Kacskaringó - fonalfesztivál

Az elmúlt hetek szoros feladatai után végre saját program miatt indultam el otthonról ezen a szürke szombaton. Az FMH-ban (Fővárosi Művelődési Ház) fonalfesztivált rendeztek a kötés-horgolás szerelmeseinek. :) Nahát, volt ott minden, ami szemnek, kéznek ingerlő! Kézimunka könyvek rengetegei, divatlapok - és fonalak, fonalak, fonalak! Szinesek és puhák, kötésre, horgolásra csábítók!


Számomra meglepetés volt ( aki valamikor diákként kerámiázni tanult) és csodálkozva néztem az előtérben kiállított kerámia fonaltartókat. Szépség és praktikum egyben! :)


Jó volt nézelődni ( és vásárolni ). Azt hiszem új lendületet kaptam ahhoz, hogy a rendezett varrószobámat újra "rendetlenné" tegyem......Horgolással és varrással. :)

3 megjegyzés:

Luca írta...

Hú, ide én is szívesen elmentem volna...... Szuper lehetett. :))

lomaquilt írta...

Én elakartam menni, de inkább úgy gondoltam, van elég szövetem, fonalam is, nem akarom még azt is növelni. Igaz az én fonalaim még régebbi időkböl (múlt századból) származnak és érdekes, de olyan szép fonalak vannak mostanság, hogy nehéz nekik ellenállni! Biztos nagyon jó volt!

BORI írta...

Én is csak nézegettem a fonalakat. Ahogy mondod Mariann, nekem is a múlt századból való fonalaim vannak, két idős Tantimtől örököltem..... :) Persze mindig találkozik ilyen helyen az ember ismerőssel is (foltvarrós) és ez is jó volt. :)