Konyhám

2015. december 9., szerda

ADVENT második vasárnapja

Olyan gyorsan telnek a napok egyik a másik után. Sok a tennivaló, a készülődés, a takarítás...
Kicsit el is maradtam a beszámolómmal. Elérkezett december, amikor előkerült az étkezőbe a
kalendárium , angyalkás csipesz mutatja a napok múlását. 


Azért csokis naptár is akad...hagyomány....   :)


Néhány igazán szép nap is volt, amikor ügyesen kikerült a kertbe az ünnepi világítás. Itt a kerti kis tó 
szegélyeként világítanak esténként a csillagok.


Családban és klubban névnapozás is volt. Ilyen szép Mikulásvirágot kaptam.


A foltvarró klubba kókuszos krémmel töltött csokis muffint sütöttem...


Lányom begyúrta én szaggattam, közösen figyeltük a sütést, töltöttük az isteni finom linzer.
Próbasütés volt....ismételni kell.






1 megjegyzés:

Luca írta...

Hú, de jól néznek ki a sütik. Szeretem a linzert, mégis ritkán sütök.... Bizony, már advent félidejében járunk. Rohannak a napok....